Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rail på Sako
#11
Man udnytter kilefriktionen på samme måde som man gør med et morsekonisk bor i en professionel boremaskine.

Når først den fremme og rammer stoppet, så er montagen kilet fast.
I en boremaskine skal man slå boret løs med en tværkile.

Det er store kræfter der skal til at rykke montagen baglæns igen.

Meeeeen, jeg ville nu foretrække bare én enkelt stopskrue [Wink]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with Viper-Flex® ...
K&B Claxel Wink




Svar


Beskeder i denne tråd
Rail på Sako - af littlebear - 13-03-2016, 11:32 PM
Rail på Sako - af n/a - 14-03-2016, 01:05 AM
Rail på Sako - af unknown - 14-03-2016, 04:24 PM
Rail på Sako - af CP - 14-03-2016, 04:47 PM
Rail på Sako - af n/a - 14-03-2016, 05:43 PM
Rail på Sako - af Lani - 14-03-2016, 06:14 PM
Rail på Sako - af n/a - 14-03-2016, 08:15 PM
Rail på Sako - af Lani - 14-03-2016, 09:38 PM
Rail på Sako - af n/a - 14-03-2016, 10:34 PM
Rail på Sako - af PeptoBizmo - 14-03-2016, 10:54 PM
Rail på Sako - af Claxel - 15-03-2016, 05:16 AM
Rail på Sako - af GT - 15-03-2016, 11:04 AM
Rail på Sako - af LasseScout - 15-03-2016, 02:25 PM
Rail på Sako - af GT - 15-03-2016, 04:16 PM
Rail på Sako - af LasseScout - 15-03-2016, 10:05 PM
Rail på Sako - af GT - 18-03-2016, 12:30 PM
Rail på Sako - af LasseScout - 18-03-2016, 02:55 PM
Rail på Sako - af GT - 29-03-2016, 03:30 PM
Rail på Sako - af LasseScout - 29-03-2016, 11:39 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)