Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krimi 5
#1
Hello alle,
Sidder pa arbejdet og hakker i 1911'ere ved W.C. hele dagen. Har utroligt nok bevaget mig ind i dette arhundrede, og faet en tablet. Har fulgt med i mange danske programmer, her i blandt Krimi 5.

Ja ok, kan godt forsta betjentenes diverse situationer med gadevold. Fodboldt kampe med efterfolgende slagsmal osv. Har meget respekt for fardsels politiet, og specielt dem i nordjylland.

De er fandme professionelle, og har god kontakt til befolkningen pa en menneskelig made. Ogsa lidt sjovt at se dem arbejde sammen med det amerikanske politi i Philly.

MEN hvad jeg ikke fatter...og aldrig vil forsta, er folks holdning til trusler pa livet af udlandinge og rockere. Dette fra udsendelsen omkring afpressing/ beskyttelses penge fra forretnings drivende.
Nogen er gaet til politiet, for at fa sat dem dag tremmer, og har nu diverse trusler pa livet.

Tank sig, man skal have alvorlige trusler fra folk DER mener det, og sa forlade sig pa myndighedernes beskyttelse ikke !

OG SELV disse personer med ansvar for familie, sikkerhed osv. mener til stadighed ikke, at de burde have retten til selvforsvar.

Er det bare mig, eller ber' man selv om at leve pa chancen herefter?

Bare en tanke.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Beskeder i denne tråd
Krimi 5 - af 50GIJESS - 10-06-2016, 06:24 AM
Krimi 5 - af dravis - 13-06-2016, 06:41 PM
Krimi 5 - af 50GIJESS - 15-06-2016, 05:39 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)