Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtens hus vinder arkitekturpris
#7
Jeg skifter ikke til jagtdress for at købe patroner, hvad har det med sagen at gøre? Når jeg går ind i en jagtforretning er jeg kunde, ikke ansat.

Men jeg forventer at ansatte i både en jagtforretning og et jægerforbund har en grundlæggende forståelse for, at jagt foregår udendørs, og at der vil være en meget negativ signalværdi i at fjerne sig for langt fra det.

Hvis det bliver et problem at komme fra den ene bygning til den anden i regnvejret, kan man snildt stille et paraplystativ ved begge dørene, og fylde nogle paraplyer i til fri afbenyttelse, men jeg synes det vil være for stort et knæfald for urbaniseringen at bygge en forbindelsesgang så vind og vejr bliver fuldstændig fjernet fra de ansattes og gæsternes hverdag.

Huset fik jo netop prisen for at være "smukt tilpasset det omkringliggende landskab", ikke for at have isoleret sig fra det.

Derudover har I da ret i, at det ser latterligt ud at komme fuldt feltmæssigt påklædt i sammenhænge hvor det ikke hører hjemme, men man kan altså godt gå 10 meter og få lidt vind i håret uden gore tex og camouflagetøj på [Smile] Så lad venligst være med at udtænke absurde konsekvenser af mit standpunkt der ikke er belæg for, det er det ældste trick i bogen om internetbashing [Wink].

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Jagtens hus vinder arkitekturpris - af Kima - 05-10-2016, 08:39 AM
Jagtens hus vinder arkitekturpris - af kka - 05-10-2016, 09:51 AM
Jagtens hus vinder arkitekturpris - af LasseScout - 05-10-2016, 05:11 PM
Jagtens hus vinder arkitekturpris - af kka - 06-10-2016, 09:39 AM
Jagtens hus vinder arkitekturpris - af LasseScout - 06-10-2016, 10:30 AM
Jagtens hus vinder arkitekturpris - af CP - 06-10-2016, 12:51 PM
Jagtens hus vinder arkitekturpris - af LasseScout - 06-10-2016, 01:34 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)