Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyddæmpere til sverige - hvis de blir licensfri!
#7
Det er sådan noget der får mig til at afsky EU. Man har valgt at detailregulere med våbenpasset helt ned i, om et våben f.eks. ligner et militærvåben. Samtidig gør man det ikke ordentligt, fordi man ikke giver plads til de forskellige ordninger der er i medlemslandene vedr. f.eks. lyddæmpere.

Men lige præcist her tror jeg ikke vi behøver at bekymre os. Vi har lige fået lov til at have de farlige farlige lyddæmpere, og med endnu en rocker/bandepakke på vej, er der intet der tyder på at livet bliver nemmere for jægere og skytter. Så jeg tror ikke på, at DJ kommer igennem med at fjerne kravet om tilladelse på lyddæmpere.

For resten kunne jeg ikke drømme om at tolddeklarere min dæmper når jeg tager til og fra Sverige. jeg har den 100% lovligt når jeg er i Sverige og jeg har den 100% lovligt når jeg er i Danmark. Linjen mellem de to lande er så tynd, så en svær mand som jeg ikke kan være på den, jeg er altid enten i Danmark eller i Sverige [}Smile]

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Lyddæmpere til sverige - hvis de blir licensfri! - af LasseScout - 01-12-2016, 12:53 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)