Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Debat om våbenlovgivning- her og der ..
#31
Hvis man overrasker en person i sit hjem der er kommet ind af et vindue, så har jeg ikke tænkt mig at spørge om han kun vil stjæle min mobiltelefon eller om han vil slå mig i hjel. Angreb er det bedste forsvar og jeg vil bruge al den magt jeg kan mobilisere i det øjeblik. Ingen blødsødenhed over for uinviterede og jeg tager selv skraldet bagefter.

Så kan Kenneth og Thorlak invitere tyven på kaffe, hvis de har lyst til det.

PS: jeg har engang civilanholdt to narkomaner der havde stjålet genboens bil. Jeg trak ham ud af sideruden da han ville køre sin vej. Så vred jeg hans skulder af led efter han han sagde han ville slå mig ihjel. Den anden turde ikke stige ud af bilen. Jeg holdt ham i førergreb mens jeg ringede til politiet. De ville have mit cpr nummer, men jeg nægtede indtil politiet nåede frem efter 10 minutter. Jeg vidnede i retten og her havde tyven armen i gips, men jeg hørte aldrig noget fra politiet om at jeg havde brugt unødig magt. Politimanden der overtog tyvene, takkede mig for hjælpen.
Nogle dage senere mødte jeg tyvene på stranden, den ene stadig med armen i gips. De genkendte mig ikke, så de har nok været skæve igen.

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
Debat om våbenlovgivning- her og der .. - af M@X 2.0 - 22-01-2017, 11:35 PM
Debat om våbenlovgivning- her og der .. - af Klokker - 24-01-2017, 02:45 PM
Debat om våbenlovgivning- her og der .. - af Klokker - 24-01-2017, 08:15 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)