Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
US: Lettere til gang til lyddæmpere ?
#7
Hvis man fjernede alt hvad der havde med AR15 fra Shotshow, så var det nok ikke så meget større end Odense messen.[Wink]
Men der var helt klart meget stor focus på at fremvise deres lyddæmpere. På næsten alle våbenrelaterede stande blev der vist lyddæmpere, eller sad der lyddæmpere på indtil flere rifler.

Det var dog lidt sjovt, hvor lidt variation der var på de forskellige modeller..
Men generelt var der tale om ret lange frontmonterede dæmpere til en hel fantasilion pr styk. Og generelt forklarede de om hvor fantastisk stærke og holdbare de var. Samtidigt med at de gjorde en dyd ud af at fortælle om hvilke kalibre de var "ratet" til. Og at hvis de skulle bruges til voksne kalibre, ja så skulle man i stedet vælge den endnu større og endnu dyrere model, som jo selvfølgeligt byggede endnu længere frem

Og Ja jeg har set nok enarmede tyveknægte for resten af mit liv.
Sjovt nok syntes de at være forprogrammerede, så de gav næsten altid lidt overskud de første 10 træk. Herefter gik det ned ad bakke.
Men reelt kunne man statistisk holde pengene hjemme, hvis man bare skiftede maskine for hver 10 spil. Hvor man så Cashede ud, og derefter indsatte bonen i den næste maskine.
Og tro mig jeg har en voldsom spilleerfaring efter at jeg uden skånsel formøblede 20 $ i et hug på hele turen.
Til sidst opfattede man spillemaskinen som noget lige så naturligt som græs på plænen, eller træer i en Svensk skov (selv om jeg til tider kunne komme i tvivl om hvad der er flest af.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar


Beskeder i denne tråd
US: Lettere til gang til lyddæmpere ? - af n a - 24-01-2017, 12:19 AM
US: Lettere til gang til lyddæmpere ? - af n a - 24-01-2017, 02:13 AM
US: Lettere til gang til lyddæmpere ? - af n a - 24-01-2017, 02:30 AM
US: Lettere til gang til lyddæmpere ? - af JRexA - 24-01-2017, 06:48 AM
US: Lettere til gang til lyddæmpere ? - af Boryx - 24-01-2017, 11:33 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)