Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Biograf-ladninger m Trail Boss ?
#1
Nu har vi jo fået en skydebiograf også på djævleøen, så nye udfordringer melder sig: hvad skal man skubbe gennem skyderne? Ifgl Hodgdon's hjemmeside er Trail Boss nærmest som skabt til biografladninger. Kører man det gennem QL ser det også fornuftigt ud med max hastigheder mellem 500-550 m/s ved ca 100% fyldning (jeg er ikke ude efter subsonisk) Men før jeg forsøger ku jeg godt tænke mig at høre om erfaringer: fungere det, kan man stole på Hodgdon/QL (jeg skal bruge begge hænder også bagefter [Wink]), får man mindre slid på piben i de ikke så slidstærke kalibre (har en 7 mm RM enkeltskud som jeg gerne vil slippe for at ompibe)? Osv [:I]
Har tidligere forsøgt H&N forkobrede .30 blykugler over VV110. Det gav nærmest ikke eksisterende præcision med dårlig fyldning af hylsteret som hovedmistænkt, så det droppede jeg. Desuden vanskeligt at omplante til 7mm RM, NKT og den slags, så jeg tænker at bruge en billig kappeklædt kugle.

9,3*57
9,3*57
Svar


Beskeder i denne tråd
Biograf-ladninger m Trail Boss ? - af niels28217 - 11-04-2017, 04:37 PM
Biograf-ladninger m Trail Boss ? - af M@X 2.0 - 11-04-2017, 08:18 PM
Biograf-ladninger m Trail Boss ? - af Kleth - 12-04-2017, 12:12 AM
Biograf-ladninger m Trail Boss ? - af The Dane - 12-04-2017, 12:20 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)