Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor i udland, må man jage med halvauto?
#18
Citat:quote:

Originally posted by Mr45acp

Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Mener du begrænsninger i magasin kapacitet eller kaliberet 223?


Jeg mener, at der ikke skal bære nogle begrænsninger i magasinet og nu skal det ikke lyde som om, at man skal stå og skyde 30 skud i træk, det er mere, så man ikke skal ødelægge sin riffel med al mulig klamp anordninger :-)



Vil du ikke lige fortælle helt ærligt om du reelt har en sådan riffel, som du skal have fornyet tilladelsen til. Eller om du har forelsket dig i en som du gerne vil købe.

Hvis det er tilfældet. Lyder det som om du fisker efter en plausibel forklaring, som du kan sælge til de søde og generelt meget venligt mennesker på våbenkontoret. Så de giver dig tilladelsen.
Reelt set, er det så i min verden en bevidst forsøg på en omgåelse af våbenlovens intentioner.

Hvis du fra starten havde et jagtbehov i udlandet, som du bedre kunne opfylde med en halvautomat. Ja så var det fint. Men fri mig lige for at du skal søge opbakning til omgåelser.

Hvis du derimod seriøst gerne ville have en sådan kanon, til en form for skydebaneaktivitet herhjemme. Ja så måtte du nok hellere få fingeren ud, og komme på charmeoffensiv, så du kunne få ændret mulighederne. Og hvis du fremstod mere pragmatisk, og overvejet. Ja så var der da ellers stor chance for at der var masser som ville bakke dig op.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed

Modereret af Pete1234
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvor i udland, må man jage med halvauto? - af n a - 25-05-2017, 09:56 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)