Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schmidt & Bender 8X56 Classic Illuminated L3
#1
Hej Alle

Som overskriften siger.....

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen har erfaring med ovennævnte model da jeg måske påtænker at købe en..

http://www.swillingtonshootingsupplies.c...inated-L1/

Jeg har søgt lidt rundt på nettet og kan se at den findes i forskellige udgaver.
Forskellige sigter, jeg er næsten sikker på at den skal være med lys og umiddelbart tænker jeg sigte L3, men er da åben overfor argumenter der hælder mod L1.

derefter kan jeg se at den bliver fabrikeret i Tyskland men at nogle af dem bliver samlet i Ungarn, dette kan jeg læse mig til ikke skulle have nogen indflydelse på kvaliteten men kun på prisen, er det rigtigt? igen, er der nogen med erfaring?

Jeg vil bruge den på min Sauer 202 Kal. 30.06
Pursch/anstand på råvildt/gris/Sika/Kronvildt i ind og udland.

Jeg har prøvet den på Jagt i skotland et par gange og syntes at det var en god oplevelse ud til ca. 200m desuden var der et helt ekstremt lys gennemgang samt et dejligt stort synsfelt hvilket tiltaler mig.

er åben overfor meninger,råd og erfaringer.

På forhånd tak
Lars
Svar


Beskeder i denne tråd
Schmidt & Bender 8X56 Classic Illuminated L3 - af svendsenlars - 06-06-2017, 01:35 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)