Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Riffel på hotellet
#1
Når jeg er på jagt i udlandet tænker jeg tit over opbevaringen af riflen. Hvis man er indlogeret på hotel smider man jo rask væk bare sin riffel på værelset, efter jagten, og drager afsted på restaurant, horehus eller i baren Big Grin Big Grin
Jeg selv låser riflen ned i min kuffert med fire kodelåse, men det er sgu en ringe tyverisikring. Hvad gør I andre? 
De sidste par gange jeg har været afsted har jeg faktisk haft en ekstrariffel med og den har jeg efterladt på hotellet (låst ned i lufferten) i løbet af dagen imens jeg har jaget. 
Lad os antage det værste scenarie og tænke os til at riflen og den dertilhørende ammunition bliver stjålet imens man muntrer sig i baren filtret godt og grundigt ind i en lokal glædespige Big Grin Big Grin Big Grin
Hvordan er man stillet? Her tænker jeg både i forhold til strafansvar og i forhold til det forsikringsmæssige aspekt.
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Beskeder i denne tråd
Riffel på hotellet - af klokker - 16-11-2017, 10:58 PM
RE: Riffel på hotellet - af Indianer - 17-11-2017, 12:27 AM
RE: Riffel på hotellet - af unknown - 17-11-2017, 11:28 AM
RE: Riffel på hotellet - af Marion Morrison - 17-11-2017, 12:12 PM
RE: Riffel på hotellet - af klokker - 17-11-2017, 12:13 PM
RE: Riffel på hotellet - af unknown - 17-11-2017, 02:05 PM
RE: Riffel på hotellet - af Santo - 19-11-2017, 04:28 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)