Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sitka Gear vs KUIU
#5
Bare lige lidt oplysning om Sitka VS KUIU

Der var 3 mand der startede Sitka, navnet tog de fra en af de øer hvor de havde været på jagt sammen, men da der kom et købstilbud på Sitka var der kun 2 af grundlæggerne der ville sælge, den 3 mand valgte at trække sig omgående.

Nu blev KUIU grundlagt af den 3 mand fra Sitka, navnet til det nye firma valgte han klart og tydeligt, KUIU er den ø der ligger lige ved siden af Sitka, lidt af et statement.

Nå men filosofien i KUIU er at der ikke skal være en mellemhandler der skal tjene penge på KUIU, man kan på nuværende tidspunkt KUN handle KUIU i USA, hvis man ser på priserne i USA er de noget lavede end Sitka, prisen på KUIU i Europa er inklusive fragt, told og moms, jeg har ikke endnu fået priserne på Sitka, så jeg kan sammenligne disse.

Der er en grundlæggende filosofi om at KUIU selv skal begynde at sælge direkt fra Europa, dette for at få priserne ned i et mere rimeligt nivå, tror KUIU åbner en salgsafdeling i Irland, men dette er min personlige mening.

Jeg ved at grundlæggeren af KUIU, gerne modtager input fra bruger, dette så de kan forbedre deres grej.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Beskeder i denne tråd
Sitka Gear vs KUIU - af Lars M. L. - 16-11-2017, 11:44 PM
RE: Sitka Gear vs KUIU - af Claxel - 17-11-2017, 10:32 PM
RE: Sitka Gear vs KUIU - af Lars M. L. - 18-11-2017, 12:39 AM
RE: Sitka Gear vs KUIU - af Tralle_dk - 18-11-2017, 01:48 AM
RE: Sitka Gear vs KUIU - af Rolin - 18-11-2017, 08:43 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)