Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Udposning paa haglloeb
#5
(19-11-2017, 04:16 PM)Santo Skrev: @Hjemmeladeren

Din Sherwood har givet en boring der hedder 1/2-3/4, du har sikkert brugt hagl 2 fordi du var ude på gåsejagt, jeg ville turde fortsætte med at bruge den, men så kun med let ladet patroner noget 24 grams i 3 eller 4 hagl som max. Ellers ring til Per Langvad og tag en snak med ham, han kan nok bedre end os andre komme med et overslag på hvad en reparation vil koste.

Mvh

Santo

Jeg tager en snak med Per Langvad, indtil da kan jeg jo nok bruge den i Sverige med blyhag. Det var nu kun 3-er hagl. Det foreste er nok redet fordi jeg normalt havde 4-er hagl i det. Jeg tror nu den har samme trangboring paa begge loeb da den er stemplet med 3 stjerner paa begge loeb?

(19-11-2017, 04:16 PM)Santo Skrev: @Hjemmeladeren

Din Sherwood har givet en boring der hedder 1/2-3/4, du har sikkert brugt hagl 2 fordi du var ude på gåsejagt, jeg ville turde fortsætte med at bruge den, men så kun med let ladet patroner noget 24 grams i 3 eller 4 hagl som max. Ellers ring til Per Langvad og tag en snak med ham, han kan nok bedre end os andre komme med et overslag på hvad en reparation vil koste.

Mvh

Santo

Jeg tager en snak med Per Langvad, indtil da kan jeg jo nok bruge den i Sverige med blyhag. Det var nu kun 3-er hagl. Det foreste er nok redet fordi jeg normalt havde 4-er hagl i det. Jeg tror nu den har samme trangboring paa begge loeb da den er stemplet med 3 stjerner paa begge loeb?
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar


Beskeder i denne tråd
Udposning paa haglloeb - af hjemmeladeren - 17-11-2017, 01:55 PM
RE: Udposning paa haglloeb - af JRexA - 17-11-2017, 08:04 PM
RE: Udposning paa haglloeb - af Marion Morrison - 18-11-2017, 01:00 AM
RE: Udposning paa haglloeb - af Santo - 19-11-2017, 04:16 PM
RE: Udposning paa haglloeb - af hjemmeladeren - 19-11-2017, 05:51 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)