Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 1 stemme(r) - 5 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ og de sociale medier
#1
Danmarks Jægerforbund er til stadighed underlagt sønderlemmende kritik på de sociale medier. Især facebook har lagt "spalteplads" til umådeligt meget mudderkast. 
Den anden dag læste jeg et indlæg af en fyr, der havde fået nok, af den mere eller mindre lødige kritik man udsætter forbundet for. 

Jeg har sakset i hans indlæg og bringer hermed et uddrag til debat.

"Igennem de seneste knapt 2 år har jeg fulgt med herinde - kommenteret en del, men samtidigt holdt styr på hvem og hvor mange der egentligt laver "balladen" der splitter jægerstanden mere end nogensinde før.

Det er i omegnen af 20 folk. TYVE..ud a
f 170.000(hvad jeg husker) jagttegnsløsere...

Det er et meget meget meget lille procentdel...der intet laver andet end at negligere og kritisere alt hvad DJ laver...

Ikke eet eneste ord om den formidable jagttidsforhandling DJ har fået skubbet igennem i VFR denne gang. 

Her er KUN det negative i fokus. Og når man kun taler negativt - og tænker negativt - så bliver det hele negativt!

Kig i spejlet engang - ønsker i virkeligt at være de negative personer i dansk jagtpolitik ? Eller ønsker i at være positive, og arbejde med de problemstillinger der nu engang altid vil være i en organisation der er talerør for så mange forskellige mennesker med forskellige interesser ?

Indse, at ikke alle ønsker at skyde en kronhjort. Ligesom ikke alle ønsker at komme med mig på pramjagt i 5 graders frost i januar måned.

Kig dog lidt ud over egen næsetip istedet for at gå op i om Jægerforbundet har lejet en bil til formandens 65.000 km kørsel om året, eller om de skal betale ham km penge efter statens takster for hver kørt kilometer! (Det vil i det tilfælde ligge på omtrent 200.000 kr årligt - skattefrit. Havde de valgt den model - så havde i også skældt ud over det!!!)
 "


Som sagt så har jeg sakset ovenstående fra Facebook. Personligt har jeg for længst opgivet at tale for alt det gode jeg mener vores forbund står for idet jeg faktisk ikke har hverken energien eller tiden til at stille op imod denne skare, der nidkært benytter enhver tænkelig lejlighed til at sjofle forbundet og dennes formand.

Intet kan gøres korrekt, ligemeget hvilke tiltag, der gøres, bliver det lagt for had af denne skare.

Forfatteren af det indsatte citat er modsat John Chris, Ejner Gubi og deres ligesindede klar fortaler for forbundet og er bestemt ikke uden fejl og jeg selv er egentlig lidt splittet idet jeg mener, der stadig er arbejde at gøre i forbundet, men måden der kritiseres er simpelthen til skade for hele den danske jægerstand. 

Særligt hjortevildtdebatten er stukket fuldstændigt af inde på facebook. Udenforstående jagtmodstandere, der måtte læse med, må gnide sig i deres små fedtede fingre i ren og skær fryd over al den ballade, der bliver skabt. 

Jeg er ved at blive vanvittig over alle de opfordringer til at melde sig ud samt advarsler til nye medlemmer om, at man ikke anbefaler medlemsskab. Det er decideret selvskadende adfærd og hvis ikke den slags hører op, ender vi med at stå fuldstændigt udenfor indflydelse i fremtidige politiske beslutninger angående vores fælles lidenskab. 

Hvad kan vi gøre. At råbe ud i luften på facebook nytter i hvert fald ikke noget


Klokker
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Beskeder i denne tråd
DJ og de sociale medier - af klokker - 27-02-2018, 02:05 PM
RE: DJ og de sociale medier - af hogmeister - 27-02-2018, 02:55 PM
RE: DJ og de sociale medier - af M@X 2.1 - 27-02-2018, 03:30 PM
RE: DJ og de sociale medier - af CP - 27-02-2018, 03:36 PM
RE: DJ og de sociale medier - af Rolin - 27-02-2018, 08:08 PM
RE: DJ og de sociale medier - af CP - 27-02-2018, 09:03 PM
RE: DJ og de sociale medier - af unknown - 27-02-2018, 03:41 PM
RE: DJ og de sociale medier - af Rolin - 27-02-2018, 09:37 PM
RE: DJ og de sociale medier - af n a - 27-02-2018, 11:16 PM
RE: DJ og de sociale medier - af THORLAK - 28-02-2018, 12:23 PM
RE: DJ og de sociale medier - af unknown - 01-03-2018, 02:53 PM
RE: DJ og de sociale medier - af STROM - 28-02-2018, 02:26 PM
RE: DJ og de sociale medier - af n a - 28-02-2018, 03:32 PM
RE: DJ og de sociale medier - af Santo - 28-02-2018, 04:37 PM
RE: DJ og de sociale medier - af STROM - 28-02-2018, 08:17 PM
RE: DJ og de sociale medier - af n a - 28-02-2018, 08:55 PM
RE: DJ og de sociale medier - af STROM - 28-02-2018, 09:36 PM
RE: DJ og de sociale medier - af unknown - 01-03-2018, 09:45 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)