Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilke skydninger vil I deltage i??
#3
Jaeh Rasmussen45
Jeg kunne fristes til at råbe ud i luften over dit indlæg her, men jeg prøver nu alligevel at trække vejret inden jeg fortæller dig hvor uproduktivt jeg finder dit indlæg.... Forhåbentligt så får jeg mig formuleret så diplomatisk, at jeg ikke behøver at mine kolleger skal moderere mig.  Angry Angry 

Overordnet set er det jo altid det nemmeste at læne sig tilbage og lade andre gøre arbejdet for en, så der "beklager" jeg da meget, at du har måttet klare dig selv indtil der kom gang i skydeudvalget. Selvfølgelig kunne jeg se tilbage på hvilke skydninger der har været mest tilslutning til, men som en service for brugerne herinde prøver vi kontinuerligt at tilpasse, justere og forbedre, hvorfor vi netop spørger jer hvilke skydninger I helst vil deltage i. 

Din negative indstilling til tingene kan jeg ikke bruge til noget som helst, så min forsigtige opfordring til dig om at enten bidrage med noget positivt eller også bare at stikke piben ind er måske ikke diplomatisk, men jeg skal love dig den er dybfølt.. Det her med skydeudvalget er ment som en service og ikke noget vi på nogen måde skal stilles til ansvar overfor, hvis ikke vi lige leverer varen som det passer dig.

Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvilke skydninger vil I deltage i?? - af klokker - 21-03-2018, 09:18 PM
RE: Hvilke skydninger vil I deltage i?? - af klokker - 25-03-2018, 08:50 PM
RE: Hvilke skydninger vil I deltage i?? - af CP - 12-02-2019, 11:58 AM
RE: Hvilke skydninger vil I deltage i?? - af CP - 05-05-2019, 10:47 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)