Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Låseknaster, bæreflader, præcision, Tikka mm
#9
(19-06-2018, 07:40 AM)Boryx Skrev: Na, selvom du er et gammelt brokhoved - så er din beskrivelse virkelig fin. Det giver mening og kan forståes også af en ikke våbenkyndig.
Tak for info!!
Har du ligeså god beskrivelse af hvordan man så retter det hvis det er et problem?


NB - synes nu aldrig jeg hører om Tikkaer med præcisionsproblemer......

Min tikka har somme tider præcisionsproblemer. Ret ofte faktisk, men jeg har en stor bekymring, der går på, at fejlen ikke kan tilskrives hverken ammunitionen, riflen eller dennes låseknaster.  Big Grin Big Grin Big Grin
Engang så jeg et youtubeklip, hvor jeg i denne forbindelse fik mistanken om at præcisionsproblemerne skyldes guddommelig indgriben. For en ting er HELT sikkert, det skyldes ikke chaufførfejl.................................. Tongue Tongue Tongue Måske NA´s gode ven "Våbensmeden" eller den gode Larry Potterfield har en løsning på problematikken..  Cool Efter sidste feltskydning overvejer jeg i hvert fald at begynde at gå i kirke i stedet for at skyde..  Dodgy Dodgy
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Låseknaster, bæreflader, præcision, Tikka mm - af klokker - 19-06-2018, 09:55 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)