Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DOF
#5
Godt meldt KKA
Netop min pointe. Artiklen belyser på fineste vis en stigende tendens hvor jægerne/våbeninteresserede står på mål for en uhyrlig skræmmetaktik.
I dette tilfælde er det DOF, men det kunne ligsåvel være rabiate veganergrupperinger eller naturfredningsforeninger i forskellige afskygninger.

Jeg selv står med et ben i hver lejr. For på den ene side mener jeg bare absolut ikke vi skal gemme os. Jeg mener vi med lødig retorik og høj jagtmoral med etikken i højsædet bør være stolte af jægerhåndværket. Med det mener jeg,  at vi IKKE skal gemme os. 
Vi skal poste billeder af vores parader og vi skal vise, at vi er stolte af vores helt og aldeles ordentlige og naturlige hobby. 

På den anden side mener jeg samtidigt, at man ikke behøver provokere de mange, der slubrer "drabsbilleder" af blodtørstige jægersmænd/kvinder, der stolt fremviser deres dræbte/hovedskudte "bambier"eller Cecil-løver

Hvad er den gyldne mellemvej her. For vi bliver nød til at tage stilling.... Ellers er min dystre spådom, at alm. Jagt som vi kender det, går en hård fremtid i møde.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Beskeder i denne tråd
DOF - af klokker - 17-03-2019, 02:09 PM
RE: DOF - af THORLAK - 17-03-2019, 05:40 PM
RE: DOF - af hogmeister - 17-03-2019, 08:55 PM
RE: DOF - af kka - 17-03-2019, 10:27 PM
RE: DOF - af klokker - 17-03-2019, 11:10 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)