Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er der en i det Svenske der vil hjælpe med en US ordre.
#1
Formænd i det svenske.

Jeg er ved at restaurere en Browning Auto 5, Sweetsixteen fra 1963, og forskæftet står måske ikke til at rede, godset i Browning forskæfter er generelt meget tynde i godset. Derfor er jeg ved at forstærke det indvendigt med papirs tynd glasfiber dug og epoxy - hvis det ikke lykkedes er det eneste alternativ Boyds Gunstock.


Boyds Gunstocks sender jo ikke ordre til Danmark selv om det er til en haglbøsse og under 100 US$ (af ukendte årsager, men jeg tror at PostNord Danmark kan være "den naturlige forklaring"), men det gør de til Sverige.


Derfor, er der en venlig sjæl i det svenske der er villig til at bestille et forskæfte til en Browning Auto-5, kaliber 16 i "plain" US valnød, til den formidable sum af 57 US$, ex fragt. Betaling forud af total beløbet er en selvfølgelighed.


Med venlig hilsen Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Beskeder i denne tråd
Er der en i det Svenske der vil hjælpe med en US ordre. - af THORLAK - 19-03-2019, 01:11 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)