Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny brugt håndkikkert til billige penge
#1
HVAD skal man købe. 

Min "gode" gamle og meget slidte no-name håndkikkert (10x42) kunne tilsyneladende alligevel ikke holde til at ligge på brændeovnen. Jeg havde lagt den der og efterfølgende fuldstændigt hovedløst tændt op i brændeovnen uden at opdage den lå der Angry Angry Angry Angry Angry Jeg troede ganske naivt at den havde overlevet, men den gik desværre alligevel ikke.

Sådan noget sker sgu aldrig når der er overskud på kontoen, så nu står jeg og skal lede efter et billigt alternativ. Jeg havde ellers svoret at næste gang jeg skulle skifte kikkert, så skulle der stå "noget fint" på siden af den. 

Jeg leder derimod nu efter et brugt, billigt og naturligvis, så godt som muligt alternativ. 
Den skarpe læser vil nu øjeblikkeligt konstatere at BILLIGT ikke harmonerer med GODT, men nød lærer nøgen kvinde at spinde, så jeg må se hvad jeg kan finde til en god pris inden bukkejagten. 
Hvad kan I anbefale.
Jeg har tidligere haft held med Hawke riffelkikkert til blandet brug, men har ingen erfaring med deres håndkikkerter. 
Giv en melding, hvis I har gode råd eller endnu bedre, hvis I har noget godt og billigt jagt-håndkikkert liggende. 

Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Beskeder i denne tråd
Ny brugt håndkikkert til billige penge - af klokker - 24-04-2019, 01:13 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)