Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er kommet til at købe en gård i Skåne...
#7
Så er Jens Ulrik pakket ned

Jeg har i søndags og i går (torsdag) hjulpet Jens og frue + unger med flytning. Min krigsminister hjalp med ungerne og jeg blev udnævnt til "flyttemand Olsen"...[xx(]..Jens er jo en rigtig samler så jeg fik min sag for da jeg opdagede de enorme bunker af møbler, våben, våbenskabe, bøger og skrammel. For eksempel skulle det hele pakkes i en 40 fods container, også hans 200 kilos skænk. Våbenskabene blev pakket på min 1000 kilos trailer (med møje og besvær) og gæt hvem der slæbte mest. Nå men jeg fik da lidt guf ud af al slæbet, jeg ranede bla. en ældre små defekt Savage m77 pumpgun(der blev repareret i arbejdstiden i dag), en kolbe og lidt amunition. Udover alt dette blev der tid til lidt byttehandel, hvor Jens fik min antikke originale Colt Bowie kniv, og et antikt sværd og en Schweissisk m57 bajonet. I bytte fik jeg et ældre smukt massivt egetræsbord + slagbænk samt en Remington fremstillet halvautomat (samme som Browning A-5) Nå ja der er lige en sidste ting i den lidet omfattende handel, nemlig at jeg lovede at renovere en særdeles nydelig hanebøsse. Nå men jeg vil slutte med at fortælle at jeg glæder mig til at installere ham i Sverige, til den sølle pris af 3 års gratis bukkejagt[Wink][Wink][8D][Big Grin]Men der går lige et par måneder endnu, til han skal hinsidan...Indtil da må han hygge sig i sin nyerhvervede campingvogn.

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar


Beskeder i denne tråd
Jeg er kommet til at købe en gård i Skåne... - af R93 - 24-06-2004, 12:18 AM
Jeg er kommet til at købe en gård i Skåne... - af Great Dane - 02-07-2004, 12:44 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)