Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pas på hvad du skyder efter!
#4
Tja vi plejede at tape .308'ere fast på mundingen af luftgeværet [:0] DET virkede... Desværre var præsicionen meget dårlig [Wink]
Vi holdt op med det, da min kammerat blev ramt i ansigtet af flere hylsterdele [xx(]
Og bare lige til almen orientering, så er sådan nogen skarpe som en i h e l v e d e [xx(][Sad]

Ovenstående kan på INGEN MÅDE anbefales - og det er mig stadig en gåde, hvordan vi kunne optræde SÅ stupidt [V]

Og mens vi er ved det hjernedøde:

Vi lavede på et tidspunkt en kanon, hvor løbet var lavet af et stykke rusten jernrør bukket i den ene ende. Borede et hul til lunten. Drivladning: krudtet fra 2 stk. tømte 30-06'ere. Kugle: kugle fra kugleleje omviklet m. tape [:0][B)]... hmmmm ingen lunte...nå bruger vi bare et stykke glødende ståltråd [:0][:0][:0][B)][}Smile][V]
Hvis jeg skal påpege de "positive" ting - nå ja, så gik skidtet da af [xx(][Sad] Det var faktisk heldigt, vi lavede "løbet" af gammel vandrør, for da skidtet tændte blæste den simpelhen bukningen i enden op... Hvad der så ikke var så godt var at der havde jeg tilfældigvis min venstre hånd [V][B)][xx(] IKKE noget jeg kan anbefale.......

Til slut vil jeg gerne påpege at hjerneaktiviteten er udvidet m. alderen [Wink]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar


Beskeder i denne tråd
Pas på hvad du skyder efter! - af ID - 17-03-2006, 10:00 AM
Pas på hvad du skyder efter! - af Claxel - 17-03-2006, 12:37 PM
Pas på hvad du skyder efter! - af okj - 17-03-2006, 06:53 PM
Pas på hvad du skyder efter! - af Takleberry - 17-03-2006, 08:09 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)