Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp!!! (vedr. montager til rem. seven)
#1
Jeg har en ny riffel til at ligge derhjemme, som græder hjerteskærende, fordi den ikke allerede har været en tur på skydebanen... Jeg holder det ikke ud!!

Jeg har problemer med at finde ud af, hvilken montage jeg kan benytte til den. Jeg ville jo helst holde mig til "leopolle", men jeg er snart parat til at prøve hvad som helst... (Gad vide om det kunne gøres med et par ruller "gaffa").

Det er en Rem. seven CDL, og jeg mangler desperat oplysninger om hvilke montager jeg kan bruge til den. Jeg får blandede oplysninger alt efter hvor jeg søger.

Jeg ville helst undgå en "one piece" base, og dermed er jeg bange for at få problemer med den korte afstand til den bagerste base.

Jeg har fået oplyst at QRW´en ikke er en mulighed, og jeg tror heller ikke på STD´en pga. den lange bag base, så nu ligger det spinkel håb ved QR´en...

Jeg ville egentlig bare høre om der er andre som har haft lign. problemer, og hvilke montager (baser) det endte op med...

Michael

___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar


Beskeder i denne tråd
Hjælp!!! (vedr. montager til rem. seven) - af Michael D. - 20-03-2006, 04:32 PM
Hjælp!!! (vedr. montager til rem. seven) - af BC - 20-03-2006, 05:06 PM
Hjælp!!! (vedr. montager til rem. seven) - af BC - 21-03-2006, 12:13 PM
Hjælp!!! (vedr. montager til rem. seven) - af ID - 23-03-2006, 01:19 AM
Hjælp!!! (vedr. montager til rem. seven) - af BC - 23-03-2006, 12:54 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)