Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kender i det?????
#1
Jeg vil skid.. gerne have en riffel i 44 magnum og gerne med mulighed for en vekselpibe i 500 S&W. Jeg kan få en Ruger 77/44 som Jens Ulrik, men jeg er bare ikke tilfreds med nuværende forhandler af den. Alternativt kan jeg få den fra Jagtimportlagret til 500 kroner mere, til gengæld følger kikkertmontagen med. Hvad er så mit problem?? Jo ser i, jeg vil nemlig gerne have mulighed for vekselpiber og lidt mere kræs end Ruger kan tilbyde. Ruger er ok og praktisk, men kigger man på aftræk og deres teknik får man long balls. Så har jeg de sidste dage tygget på om jeg selv skulle snedkere en riffel, baseret på en kort lås. Jeg besluttede at Sako eller Brno eller en Remington skulle være basis, det var i hvertfald hvad Jørgen Lyng i Gilleleje havde på lager. Men da jeg fik målt efter må jeg erkende at samtlige dumper til mine krav, da bundstykkehovedet bliver for klejnt. Nå ja Remington 788 var en mulighed, men jeg øjnede straks adskillige problemer med bundstykkehovedet. Remington 788 har ellers engang først i firserne haft 44 magnum på repetoiret, men da jeg ikke er sikker på hvordan det er lavet oprindeligt turde jeg ikke gå i gang med den. Det jeg leder efter er en riffel med mulighed for hurtig repetering og kort låsegang, ydermere skal det være et box-magasin. Nogle vil nu spørge hvorfor jeg ikke blot finder en leveraction eller en pumpaction, og dertil vil jeg sige at leveraction tiltaler mig, bare ikke det forpu... rørmagasin. Det jeg søger er en winchester 1895 med box-magasin og ultra kort låsegang. Dette eksiterer bare ikke..Næsten da ikke, for Ruger har faktisk fremstillet en leveraction med et rullemagasin, den er blot uhyggelig grim. Jeg søger med lys og lygte i gamle artikler men finder intet brugbart, er der mon nogen af forummets læsere der har en ide til en basisriffel. Forslag og ideer til cylinderlåsrifler/leveraction modtages med kyshånd.

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar


Beskeder i denne tråd
Kender i det????? - af Great Dane - 13-07-2004, 10:14 PM
Kender i det????? - af Neuhof - 13-07-2004, 10:42 PM
Kender i det????? - af hatting - 15-07-2004, 12:13 AM
Kender i det????? - af Great Dane - 15-07-2004, 01:36 AM
Kender i det????? - af dravis - 15-07-2004, 02:10 PM
Kender i det????? - af hatting - 17-07-2004, 10:25 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)