Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt til optik debatten!
#7
Hejsan

Din historie lyder næmest som min. Startede med min fine Sako Hunter som der så sad 2 skod kikkerter på og de gik begge i stykker efter nogle år, og i øvrigt kunne jeg ikke regne med klikkene - og ja japanske kikkerter er noget skod [Big Grin]
Tag nu og smid lidt penge i foretagenet og køb en ordentlig kikkert for en gangs skyld.
"Svindleren" i Kvistgård giver 500 kr. for brugte kikkereter - måske er han til at handle med - men husk at få kikkereten i hånden når du betaler [Big Grin] eller få en til at slæbe en hjem fra staterne. Hvad med en brugt kvalitetskikkert - der ligger mange rundt omkring og få så monteringen med i prisen.

Citat:quote:

Originally posted by Panthera

Jeg har længe haft et ønske om at udskifte den gamle japser-skodkikkert på min Tikka, og er blevet forelsket i Leupold's produkter. Men da pengene er små, kan det ikke blive til meget mere end VX-I i 3-9x40 (kan fåes for ca. 2400). Hvis jeg kunne få en billigere Leupold i fast forstørrelse ville jeg vælge den, men alle dem jeg har set på Midway og Opticzone har været dyrere end den variable[B)]
Er det bare mig, som ikke kigger ordentligt efter?

Mvh.
Torben

Sic bisquitus disintegratum


Svar


Beskeder i denne tråd
Lidt til optik debatten! - af sauer202 - 20-08-2004, 11:32 PM
Lidt til optik debatten! - af ID - 21-08-2004, 12:19 AM
Lidt til optik debatten! - af dravis - 26-08-2004, 06:07 PM
Lidt til optik debatten! - af jbruun - 26-08-2004, 07:39 PM
Lidt til optik debatten! - af dravis - 27-08-2004, 04:48 PM
Lidt til optik debatten! - af Panthera - 27-08-2004, 07:38 PM
Lidt til optik debatten! - af halvautomat - 27-08-2004, 08:12 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)