Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bøde for ulovlig hejrejagt
#3
Citat:quote:

Originally posted by knerik

Utrolig spændende læsning.[xx(][xx(].

MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.



Om ikke andet, så viser det 3-4 ting:

1. At man tager ulovlig jagt alvorligt andre steder end i DK...nogle steder også med meget store bøder og sanktioner.

2. At visse jægere i andre verdensdele også opfører sig dumt, selv når de er taget på fersk gerning...... At stå med døde fugle og et varmt gevær i hånden, og påstå at man ikke skyder efter dem....

3. at man andre steder går mere håndfast til værks, når man kontrollerer brugerne af naturen end herhjemme. (Vi har et par gange diskuteret hvad man skal stille op med f.eks. krybskytter) Jeg blev f.eks. selv en gang kontrolleret af to pistolbevæbnede fiskerikontrollerør (i øvrigt kvinder[Big Grin]), mens jeg fiskede laks i Alaska. Det var lige på og hårdt - ikke noget med katten om den varme grød... Har du licenserne i orden ellers får du en kæmpebøde nu med det samme og må forlade elven omgående.. (Hertil skal siges at vi var 45 minutters flyvning fra nærmeste hus....)

4. andre af indlæggene illustrerer hvordan man regulerer jagttider og kvoter andre steder, som måske kunne stof til inspiration på steder, hvor det kunne være nødvendigt....f.eks. når vi diskuterer afskydningspolitik på rådyr etc... [Smile]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Bøde for ulovlig hejrejagt - af ran - 13-06-2006, 01:34 AM
Bøde for ulovlig hejrejagt - af knerik - 13-06-2006, 10:30 AM
Bøde for ulovlig hejrejagt - af ran - 13-06-2006, 11:48 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)