Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er du med på en test ??
#1
Jeg savner lidt efterspørgsel på blyprojektiler, og tænkte på at lokke nogle af jer ud i et lille eksperiment [}Smile] Jeg har ofte undret mig lidt over folks forkastelse af rene blyprojektiler, og vil derfor gerne prøve at eksperimentere lidt med ladedata til moderne rifler ladet med rene blyprojektiler. Jeg har i årenes løb skudt lidt med hjemmmestøbte projektiler, dog som regel i ældre rifler til lavere hastigheder. Nu har jeg købt en Lyman tang der støber i kaliber .30 med en kuglevægt på 173 grs med gascheck. I feks en kaliber .308 Win. Burde det være mere end rigeligt til den almindelige nærige bukkejæger. Det er billigt i fremstilling og nemt at arbejde med, og med gascheck burde man kunne nærme sig hastigheder der minder om kappeklædt ammunition. Ydermere kan man jo træne ekstremt billigt. Jeg vil derfor gerne om der var nogle hjemmeladere, der ville modtage en håndfuld kugler til test og fremlægning af resultater her på forummet. Hvis du allerede har prøvet dette er du velkommen til at skrible lidt om det. Meld jer til i denne tråd, og send adresse og tlfnummer på en mail...Tak

Great Dane/Lars
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar


Beskeder i denne tråd
Er du med på en test ?? - af Great Dane - 11-09-2004, 01:31 AM
Er du med på en test ?? - af mp - 11-09-2004, 01:49 AM
Er du med på en test ?? - af hatting - 11-09-2004, 09:59 PM
Er du med på en test ?? - af Dr. Strangelove - 12-09-2004, 02:06 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)