Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ takker nej til udvidet jagttid på sneppe!!!!
#1
Der er kommet nogle lidt besynderlige oplysninger frem om det seneste forhandlingsforløb i Vildtforvaltningsrådet, hvor bl.a. skovduejagten blev afskaffet i september måned. Oplysningerne er overfor mig bekræftet af pålidelig kilde.

DMU's pilotprojekt om skovduerne i Kalø Slotspark var en hastebestilling, som - iflg. det oplyste - først blev fremlagt for DJs forhandler (formanden) på selve mødet i Vildtforvaltningsrådet. Rapporten var udfærdiget i november og blev fremlagt i december. Formanden valgte på mødet at træffe en hurtig beslutning frem for at udbede sig betænkningstid. Dermed forsvandt duejagten i september.

På samme møde fik DJ tilbudt en forlængning af jagttiden på skovsneppe januar måned ud - altså to uger mere. DJs forhandler valgte på DJs vegne at takke nej til dette forslag, eftersom han - efter det oplyste - fandt sneppejagten for ubetydelig til, at det var værd at sætte DJ i "taknemmelighedsgæld" overfor de øvrige organisationer i Vildtforvaltningsrådet på den konto. Dermed blev sneppejagten ikke forlænget.

Hovedbestyrelsen havde ikke forud for Vildtforvaltningsrådets møde lejlighed til at diskuttere disse jagttidsændringer, men blev blot orienterede om det skete efter mødet.

[center][:0][/center]

Jeg vil undlade at komme med min egen holdning til dette, men blot konstatere, at jeg aldrig har hørt om noget lignende. Blandt de, der allerede kender til dette, er vreden og målløsheden stor!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
DJ takker nej til udvidet jagttid på sneppe!!!! - af Høgh - 18-01-2007, 07:11 PM
DJ takker nej til udvidet jagttid på sneppe!!!! - af s - låst pga. falsk email - 19-01-2007, 12:11 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)