Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uro i DJ og vigende opbakning til DJs formand...
#8
Formanden kommer med sin forklaring i Jæger nr. 2/2007

Han skriver bla.
Da VFR den 5. december drøftede rapporten, kunne jeg desværre konstatere, at de øvrige organisationer tillagde rapporten langt mere vægt, end nogen jæger ville gøre.
En blank afvisning fra jægerne ville derfor efter al sandsynlighed splitte rådet og det ville derfor med stor sikkerhed have gjort sagen "politisk" altså have ført til debat og måske afstemning i folketinget og desværre kan vi som jægere ikke være sikker på et jagtligt flertal på Christiansborg. Dertil kommer at EU havde varslet indgreb, hvis ikke Danmark rettede sig efter, at dyr ikke må jages i yngletiden. Det var jeg også nødt til at tage hensyn til.

Hmmm, svarer det ikke til at give op uden kamp, der var vel en chance for at vi havde fået et flertal?

Han skriver til sidst.

Derfor kære medlemmer : kæmp med mig og ikke imod mig! Ellers lykkes de andres strategi : Et svagt og stækket Jægerforbund giver plads til indflydelse på baggrund af udokumenterede påstande.

Det har han jo ret i, men han virker lidt egocentreret, han nævner ikke noget om manglende info og det med de udokumenterede påstande, er det mon hans nej til Sneppejagt, som han iøvrigt ikke nævner med et ord.

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Beskeder i denne tråd
Uro i DJ og vigende opbakning til DJs formand... - af Kima - 03-02-2007, 09:30 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)