Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny jagtpolitik fra DN sender jagt til tælling
#8
Citat:quote:

Jeg kan blive ved med udgangspunkt i alle de punkter som DN har i deres ”handlingsplan” – Hvis vi ikke har nogle fornuftige og overbevisende argumenter, som tilbageviser forslagene, - så vil der ske indskrænkninger.


Det er desværre nok sandt. Der er hele holdningen til jagt til forskel. DN arbejder for, at jagt skal være undtagelsen og jagtforbud reglen. jeg mener bæredygtig jagt skal være reglen og jagtforbud undtagelsen.

Netop bæredygtighed skal være vort fornemste argument. Så længe en art kan tåle jagt, bør det være tilladt. Derfor skal jagten på søterritoriet selvfølgelig fortsætte, fordi den er bæredygtig. Vi har også et meget stærkt argument i vildtudbyttestatistikken. Den beviser på videnskabeligt grundlag hvilke arter der er i fremgang og hvilke der ikke er.

Personligt er det min opfattelse, at K.R. langt hen ad vejen forstod at navigere i den politiske virkelighed han var en del af. Jeg synes det er synd med de skæverter der kom til sidst, han havde fortjent en bedre sortie, men det ser ikke rigtig ud til han havde helt fat om sin egen organisation til sidst.

Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Ny jagtpolitik fra DN sender jagt til tælling - af LasseScout - 30-03-2007, 09:55 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)