Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ lukker af for ikke medlemmer
#5
Citat:quote:

Nu har du sgu da vist kikket for dybt i flaksen, eller drukket af natpotten Sådan kan man da ikke køre på frihjul:
Jeg har ikke rørt en dråbe alkohol idag og sidst jeg kiggede under sengen stod der ingen natpotte[^]
Kan du forestille dig, at Dansk Metal vil røre en finger for en person der er medlem af en "orange" fagforening selv om han får problemer med arbejdsgiveren? Jeg kan ikke.
Det kan jeg heller ikke, men det er hans eget valg hvor han vil være medlem, en af de største fejl der er begået indenfor jagt var sammenlægningen af de 3 gamle, sålænge der er konkurrence er en organisation nødt til at yde sit bedste og forlange de bedst mulige forhold, for at undgå at få på puklen af de andre, nu sidder DJ på et monopol og kan gøre hvad de lyster[xx(]
At man her på siderne kan diskutere med, uden at være formand, er noget ekseptionelt. Der er jo også tråden for medlemmer, hvor vi diskuterer ting som ikke vedkommer alle og enhver.
Det har du forsåvidt ret i, men da DJ kun repræsenterer omkring halvdelen(på trods af "monopol") af jægerne burde de, synes jeg, være åbne omkring hvad de foretager sig mht. vildtforvaltning,især da de forhandler på alles vegne, at de så ikke behøver fortælle ikkemedlemmer om regnskab oa. er vi enige i.
Jeg mener, at vil man nyde de goder en frivillig forening kan tilbyde medlemmerne, så er man nødt til at være med i foreningen. Vi kan så altid diskutere hvilke goder Jægerforbundet giver os, men vil du nyde godt af dem, så er du selvfølgelig medlem
ja jo, nu får de jo deres hyre for det og vi kan jo nok ikke blive enige om hvorvidt det er frivilligt da de jo nu holder ikkemedlemmer udenfor, der burde laves et alternativ, men at man bør være medlem af en forening er vi enige om

Venlig hilsen

375ras



[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Beskeder i denne tråd
DJ lukker af for ikke medlemmer - af Kima - 19-05-2007, 12:46 PM
DJ lukker af for ikke medlemmer - af Ulske - 19-05-2007, 12:55 PM
DJ lukker af for ikke medlemmer - af PHN - 19-05-2007, 05:05 PM
DJ lukker af for ikke medlemmer - af JCK - 19-05-2007, 07:18 PM
DJ lukker af for ikke medlemmer - af Kima - 19-05-2007, 10:10 PM
DJ lukker af for ikke medlemmer - af Høgh - 20-05-2007, 04:13 PM
DJ lukker af for ikke medlemmer - af 300win - 20-05-2007, 04:46 PM
DJ lukker af for ikke medlemmer - af dravis - 21-05-2007, 12:27 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)