Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lystranmission, billig eller dyr kikkert....
#1
har lige siddet og kigget jægerens store kikkert test fra 2004 igennem.

Og så faldte det mig i øjne at der faktisk er kikkerter der er på højde med Zeiss(som mange jo mener er den eneste rigtige kikkert til nattejagt) som faktisk koster omkring 1/4 del af hvad en zeiss kikkert gør, og det er bushnell her jeg tænker mest på.

Bushnell er det kikkert firma der sælger flest kikkert på verdens plan.

så hvorfor hænge sig så meget i hvad kikkerten hedder femfor hvad den skal gøre og hvad den koster, for du bliver jo ikke en bedre skytte bare fordi du har en zeiss på bøssen...

har lige set en gammel mauser blive monteret en stor zeiss min. 56mm..og tror faktisk ikke det var nogen kraftig kaliber...

Men i guder hvor så det latterligt ud..en så stor satan af en kikkert på en ellers elegant riffel..lidt som alufælge af guld på en opel kadet..

Der er selvfølgelig forskel på kikkerter men det er ikke prisen der bestemmer kvaliteten af dem...for tit ses de amerikanske kikkerter til en pris langt under hvad de europæiske gør...så hvorfor gør de det..er det bedre kvalitet?? ikke altid og hvad har man brug for en kikkert der kan holde til rekyl fra en kanon..når det en middel kaliber man sætter den på..

Har hørt så mange sige spar nu ikke på kikkerten...når man skal købe ny riffel...ved du hvad jeg vil hellere bruge hoved end pengepungen..og så lære min riffel, kikkert og egne begrænsninger at kende på at bruge de 10-15.000 jeg spare hver gang jeg køber en god kikkert til fornuftige penge..for så er der penge til træning...

Så alle der skal købe ny kikkert find den kikkert der passer til dine behov og riffel...og snak med nogen der har prøvet den kikkert eller mærke du har kig på..for du kan ikke finde alt i et katalog eller på hyllen hos forhandleren.
Svar


Beskeder i denne tråd
lystranmission, billig eller dyr kikkert.... - af win94 - 10-07-2007, 12:42 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)