Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tumbling af hylstre
#1
Jeg har i dag bygget en tumbler af en rystepudser og en spand. Det virker sådan set også godtnok, men halvdelen af de hylstre jeg puttede i blev temlig ramponerede, men det var nok en kombination af for mange hylstre og for lidt medie, resten af hylstrene var faktisk fine nok.
Problemet er bare at den tumbler jeg har lavet larmer helt helt vildt, jeg kunne slet ikke holde ud til at være i nærheden af den. Så nu var jeg inde på Midway for at se undersøge hvad en "rigtig" en koster, man kan få en til 665kr og nogle der koster i nærheden af de 2000kr, ved i hvad forskellen er på dem? er det noget med hvor længe de kan holde eller er det mere mærket man betaler for? Det er klart at man nok betaler mere for en der kan indeholde flere hylstre.

Hvor meget larmer sådan en tumbler normalt, mindre en en rystepudser eller hva siger i? Kan man holde til at være i nærheden af den når den kører?

Når i tager hylstrene ud af tumbleren, hvor meget gør i dem så rene derefter, der vil jo altid komme noget medie ind i hylstret, ryster man bare det værste ud og så fylder krudt på hylstrene, eller skal man gøre med helt rene indvendigt og i såfald hvordan kan det gøres?

Mvh Glock
Svar


Beskeder i denne tråd
Tumbling af hylstre - af Glock - 07-02-2005, 12:14 AM
Tumbling af hylstre - af Great Dane - 07-02-2005, 12:21 AM
Tumbling af hylstre - af mp - 07-02-2005, 12:45 AM
Tumbling af hylstre - af Glock - 07-02-2005, 12:57 AM
Tumbling af hylstre - af Dr. Strangelove - 07-02-2005, 01:21 AM
Tumbling af hylstre - af niels - 07-02-2005, 01:34 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)