Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M@x's elskerinde (Rekyllings søster???)
#1
Det forlyder at vores kampdværg nr. 1 er blevet romantisk involveret med en frisk pige fra landet.

"Det her bekræfter bare, at der findes en for os alle et eller andet sted derude", udtaler M@x til 4-h Bladets udsendte - vi mødte den nye M@x imellem to operationer bag fjendens linier.

M@x er født med store fysiske såvel som mentale udfordringer og hans liv har ikke været let. "Jeg er så taknemmelig for endelig at have fundet kærligheden. En i min egen størrelse, en jeg kan kommunikere med på et ligeværdigt plan" - en lille glædeståre glimter i dværgens nyforelskede øjne. ".... og det kan da godt være det ikke er helt normalt, men vi er ligeglade. Vi elsker hinanden, med kærlighed kan vi overvinde alt!" Den ellers så agressive kampdværg stråler af lykke. Han har altid haft et unaturligt forhold til fødevarer - deraf hans kompakte størrelse og ualmindeligt agressive sind - men inde bag den blanke brystplade banker der et (lille) hjerte af det pureste guld.

[center][Image: sweetheart.jpg][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
M@x's elskerinde (Rekyllings søster???) - af Høgh - 05-03-2008, 02:36 PM
M@x's elskerinde (Rekyllings søster???) - af ID - 05-03-2008, 03:03 PM
M@x's elskerinde (Rekyllings søster???) - af ULG - 05-03-2008, 08:52 PM
M@x's elskerinde (Rekyllings søster???) - af n/a - 07-03-2008, 03:02 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)