Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
#2
[Image: DSC00676.jpg]
Som tidligere omtalt i forbindelse med Rexen er det en god idé at fremstille et "negativ" af skæfteomridset.Det kan gøres enkelt i karton. Det kan så placeres forskellige steder på skæftetræet indtil man er tilfreds med åreløb m.m. På dette stykke skæftetræ købt hos http://www.Hunterbid.com var træet til forskæftet tegnet ind oven over firmaets forslag til skæftets placering.Der var faktisk materiale nok til 2 stk forskæfter. Dejligt at vide at der er 2, når jeg skal netskære med 24 lpi for første gang.
Den lyse tunge, der går ned på den ene side vil forsvinde, når skæftet får sin form. Det vil give ro i udtrykket.
Jeg har nu 2 gange købt træ på Hunterbid. Sidste gang var der sendt "matching forend" med. Det var nu ikke nødvendigt, da der var træ nok. Da jeg modtog pakken forleden og fik den pakket ud, så jeg med det samme, at der kunne være problemer med forskæftestykket. Der var en lang revne næsten i hele stykkets længde. Da jeg skar stykket op for at se om jeg evt. kunne bruge den ene halvdel, der sagtens kunne række, så jeg, at der indeni var flere revner. Jeg tog et par billeder og sendte til firmaet med en beskrivelse af problemet.De beklagede prompte og sendte straks et nyt stykke.
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 08-03-2008, 09:34 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)