Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse
#11
[Image: DSC00685.jpg]
Så kan Midway bare komme an! Eller rettere Østjysk Våbenhandel.Jeg er spændt på den kommende netskæring med de skræmmende 24 lpi. Jeg har ud over Camp Perry sættet også bestilt en 2 egde spacer one safe.Når man bruger almindelig 2 egde spacer kan det være et problem at føle, om man udlægger nyt spor eller om "signalerne" kommer fra spåntagning i det"gamle" spor. Med den ene blank kan man bedre føle, når der udlægges nyt spor. Den bedste og mest præcise udlægning af de fine spor skulle fåes med 3 egde spacer med 2 safe.Der styres med to blanke når der udlægges nyt spor.
Jeg har haft flere projekter i dag. Billedet fra i dag er taget på en gammel skolesløjdbænk, jeg har fået foræret. Den er jeg ved at restaurere. I dag er den blevet sålet om i fortangen. Med den fineste Claro Walnut! Jeg havde et stykke liggende, der lige passede.Sådanne små høvlbænke er værd at restaurere. Prøv at spørge på nyprisen i firmaer, der leverer til skoler! Bænken er uundværlig for mig, når der skal laves noget hjemme. Er bl.a med hver gang, der fræses.
Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Danse Macabre: Skæftning af Sidelåsbøsse - af Walnut - 17-03-2008, 10:30 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)