Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
9,3 x 57
#4
Hej X 57 Velkommen til

Jeg tror jeg har det du søger. En Husqvarna i 9,3 x 57. Den er bygget på den stærke M98 lås fra F.N. i Belgien, så hvis du senere skulle få den idé at omkamre til 9,3 x 62, så kan den sagtens holde til det. Der medfølger små 100 Norma jagt match patroner (15 grams projektiler) samt 20 stk. Norma Alaska patroner med 18,5 grams projektiler. Der kan også indgå ladedies til sættet hvis du er hjemmelader.

Jeg har nogle billeder af krabaten på en anden P.C. men jeg tror faktisk jeg har postet et enkelt billede af den her på forum tidligere.Her er et link: http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=9457&SearchTerms=Stenet

Eneste ulempe lige nu: jeg bor i Grønland, så der er lidt langt hvis du vil prøve den før du køber. Du kan også kontakte Høgh, han har vist et enkelt eller to af typen til salg.[Big Grin]

Nå,nu havde jeg lige Photobucket åbnet i anden anlednig, så kan jeg ligeså godt lægge billedet ind her:

[Image: Helfigur.jpg]

Som du kan se, har den et slankt ret skæfte, og forreste rembøjle loddet på løbet på "safari" maner. Da jeg købte den fik jeg eftermonteret et godt aftræk med sidesikring (kan ikke huske om det er et Boldt eller et Timney aftræk, tror det er Boldt). Jeg fik hævearmen til bundstykket vinklet så det giver plads til en sigtekikkert, og jeg fik nogle gamle aluminiumbaser udskiftet med nogle ordentlige i stål. Desværre er stålbaserne så høje, at man ikke kan se kærven, så du kan ikke bruge de faste sigtemidler som den er nu. Det kan selvfølgelig ændres, men jeg er vokset op med sigtekikkerter, og jeg har alligevel ikke træning nok til at gå på jagt med korn og kærv, så det lever jeg med.

...og prisen. Tjaaae, de gamle travere kan jo desværre ikke koste alverden, så vi ligger vel i nærheden af en 3.ooo,- kr.seddel.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
9,3 x 57 - af x57 - 23-03-2008, 02:17 PM
9,3 x 57 - af ran - 23-03-2008, 02:54 PM
9,3 x 57 - af hatting - 23-03-2008, 03:02 PM
9,3 x 57 - af LasseScout - 23-03-2008, 05:27 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)