Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiskeweekend 3-6/4 Sønderborg
#5
Den store laks er jo fanget nu - så bliv hellere hjemme og giv græsplænen den første omgang grønthøster... [Big Grin][Big Grin]

Brugte dagen i går på at rydde op i "stuverummet", såjeg kan komme til mit grej, når bukkejagten og fiskesæsonen går i gang. Fik også lige renset, efterset og smurt mine 3 fastspolehjul, så de er klar.
Fik i den forbindelse en lektion i konstruktionsforskelle i shimano hjul af samme mærke og model - men forskellige generationer....

I løbet af ugen skal fluegrejet have en tur, lige som der skal tages stilling til, om det er nødvendigt med en fluebinderaften eller to... har da i hvert fald en kammerat, der er begyndt at rykke lidt i mig for det samme.... men skal lige have ordentlig fod på hovedopgaven før jeg for alvor kan kaste tid i nogen af delene...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Fiskeweekend 3-6/4 Sønderborg - af prethom - 29-03-2008, 04:54 PM
Fiskeweekend 3-6/4 Sønderborg - af ran - 29-03-2008, 07:32 PM
Fiskeweekend 3-6/4 Sønderborg - af prethom - 05-04-2008, 01:41 PM
Fiskeweekend 3-6/4 Sønderborg - af Great Dane - 05-04-2008, 02:21 PM
Fiskeweekend 3-6/4 Sønderborg - af ran - 07-04-2008, 12:08 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)