Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hundeluftere
#1
Hej

Jeg har et stort problem på mit jagtterræn med nogen af omegnens beboere der mener de er i deres gode ret til at lufte deres hunde uden snor på mit revir. Dette kan jeg ikke se rimeligheden i!

På mit terræn færdes der en del råbvildt og der er pænt med fasaner og agerhøns, hele stykket har ligget brak i en del år.

Jeg har tidligere talt med disse mennesker og fortalt dem hvor jeg synes det er ok de går med deres hunde, hvilket de ikke rigtigt respektere.
Den en går med sin hund, og har jævnligt andres hunde med og lader dem rende frit i området, andre gange følges hun og en til to veninder med deres løse hunde, hvilke jeg har set råvildet flygte fra.

På mit terræn er der en gennemgående grusvej som er offentlig, af den grund kan jeg ikke totalt forbyde at de går der. Men jeg er ret frusteret over at jeg ved at prøve på en flink og venlig måde med at tale med dem ikke opnår andet end det som bliver aftalt ikke bliver respekteret. Så nu mangler jeg viden om hvor jeg står og hvad jeg kan gøre. Ejeren af jorden har ikke givet dem tilladelse til at gå med deres hunde på arealet.

Så er der nogen af jer der ved hvad der kan/må gøres så sig gerne til.

På forhånd tak!
Troels Gundlach
Svar


Beskeder i denne tråd
Hundeluftere - af Gundlach - 09-04-2008, 12:52 AM
Hundeluftere - af ujensen - 09-04-2008, 01:31 AM
Hundeluftere - af Gundlach - 09-04-2008, 03:40 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)