Svar: 3.704
Tråde: 0
Respekt:
0
Det bliver en flot historie første gang et barn brænder inde i en bil, fordi betjenten ikke havde sin kniv ved hånden eller en psykisk syg mor til fire dør kvælningsdøden i et selvmordsforsøg, fordi betjentene ikke kunne skære hende ned i tide.
Tak Lene for din støtte til ordensmagten og til alle de lovlydige borgere, der rent faktisk bruger deres knive som det værktøj de er!
Det er kun et spørgsmål om tid inden en fisker, jæger, landmand eller gammel gubbe skal ind og afsone 7 dage, for en lommekniv. Jeg ville egentlig skrive "politistat", men det ville ikke være rimeligt overfor politiet. "Justitsministerstat" er mere passende.[xx(]
[center]
[/center]
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar: 3.704
Respekt:
0
I de gale hænder kunne sådan en selekapper bruges til et rask omskæring af et sagesløst offer. Det må koste 7 dage i brummen at rende rundt med sådan en - for ikke at tale om det slagvåben med bajonet og omskæringsværktøj du henviser til [
]
Giv mig pengene, eller jeg knuser dine brilleglas!
[center]
[/center]
Svar: 5.822
Respekt:
0
Den fås også i en version med en lille skede... almindelig standardudstyr i faldskærmskredse... de kalder den en hook-knife...
.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)