[quote]
Originally posted by Kima
@Max, tak, rart at kende sine sande venner[^], jeg ville gerne have hilst på kaptajnens bror, men der var noget med at konen havde lovet min søster at vi ville holde pitstop hos dem.
Jeg er kommet mig over Bumses lumske Blaserangreb[xx(], heldigvis indså han selv at han var gået over stregen[
] og havde derfor sørget for at placere mig tæt på baren og instrueret servitricerne om at mit glas ikke måtte blive tomt[:p].
Jeg må indrømme at jeg havde mine tvivl om hvorvidt det ville hjælpe på hans opførsel at blive gift[B)], men kl. 1618 kunne man næsten se hvordan han dukkede nakken og forsøgte at falde i et med væggen[:0], senere på natten var han rent faktisk den eneste af festens mandlige deltagere der var i stand til at gå bare nogenlunde lige[}
][:o)][
].
Tak til Vivi og bumse for at vi måtte være med[^]
ps. jeg turde ikke sige dette inden brylluppet, men nu får du den så og tro mig,jeg har 20 års erfaring[xx(], Ægteskab = enden på et perfekt sexliv[B)]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Det er måske derfor at flerkoneri er tilladt i en del lande. Men det kan nu ikke være særligt morsomt når man kommer sent hjem fra en druktur med gutterne[
]
mvh Don Bums