25-07-2010, 07:45 PM
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
VELKOMMEN
|
25-07-2010, 07:45 PM
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet som bidrager til at gøre det meningløst
25-07-2010, 07:55 PM
DAYUM !!
Efter min mening burde de selv skifte side på skranken... Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o) Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
26-07-2010, 12:34 AM
ak ja, sådan går det desværre når de får for meget magt.
jeg har selv været igennem møllen.
hmm, skal der være klumper i en prut????
livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er SÅ SMIL DOG!! Nu med et par glasøjne.
26-07-2010, 12:55 AM
Det har jeg heldigvis ikke...
Der må være sket noget siden sidste gang jeg var mellem jobs... puha.... :-( .....nu også ejer af en pumpehagler :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
28-07-2010, 12:25 AM
man skulle jo tro de havde drukket af natpotten
29-07-2010, 05:35 PM
Desværre er der en tendens til at hvis man kan udtale "vi agerer indenfor lovens grænser", så kan man tillade sig alt...[]
Hilsen Kenneth ------------------------------------------- The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|