Svar: 654
Tråde: 0
Respekt:
0
Min onkel som skyder med en Miroku 3800 fik lavet gevind i hans løb. Det virker fint. Det har ikke gjort det ringere, han har været DK mester DJ flere gange i jagtskydning.
A. Westergaard
A. Westergaard
Svar: 970
Respekt:
2
Ok dvs at han kan skyde stål uden problemer, hvor kraftige chokes kan han køre med uden problemer?
MVH Bjarne
MVH Bjarne
Respekt:
2
Hvor kraftige chokes kan han køre med uden problemer?
MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar: 1.261
Respekt:
0
Hej alle
Jeg genoplever denne tråd, da jeg er lidt i dilemma .
Jeg er lykkelig ejer af en Browning B 425 trap, med 76 cm løb og fast trangboring.
Jeg er egentlig meget glad for geværet, men savner at kunne skifte trangboring efter behov.
Hvor kan man få eftermonteret chokes herhjemme( gerne i Jylland), og kan det holde?
Hvilket chokes skal man gå efter, hvis indgrebet er muligt med godt resultat?
Skal man påregne at godstykkelse på sådan en Browning er nok til almindelig, eller "thin wall" rival?
På forhånd tak
/Buba
Dubravko
/Buba
Dubravko
Svar: 1.261
Respekt:
0
Hej Jakob
Tak for dit indlæg. Tror du har ret.
Geværet har ikke noget særligt affektionsværdi, det er mest lidt som de gamle sko man har gået til.....der er bare et eller andet rart og trygt ved det.
Har bare håbet lidt på at kunne lade sig at gøre, det vil værre nærmest. Men det tegner lidt sort.
/Buba
Dubravko
/Buba
Dubravko
Respekt:
2
Det som gør Teague chokes unikke er at de er med konus/indsnævring i deres fulde længde hvilket vil give en mindre agressiv indsnævring og dermed mindre stress på haglene, det ses tydeligt på skudbilledet med bare 28 gr flugt patroner hvis man er nede på en effektiv konus længde i omegnen af 4 - 5 cm og bare 1/2 boring
Thin walls i extended giver noget der ligner 6 - 7 cm effektiv konus alt efter boring
MVH Bjarne
MVH Bjarne