Svar: 40
Tråde: 0
Respekt:
0
Det skulle der overhovedet ikke være noget problem i. Politiet blander sig ikke i riflens udseende og da der i dette tilfælde er tale om en modificeret Remington 700 uden lyddæmper, natsigte og andre effekter fra fy-skamme-afdelingen er den i jurididk forstand en helt ordinær jagtriffel.
Tusind Tak for dig svar...
Jeg vil nu tage og finde hvor det er muligt at fremskaffe en sådan riffel.
Svar: 1.520
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by Yepper
Tusind Tak for dig svar...
Jeg vil nu tage og finde hvor det er muligt at fremskaffe en sådan riffel.
og lang tid er gået...
var det muligt at skaffe riflen?
Reloaders have more fun...
Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!
Dr. Strangelove
Wildcatters does have more fun...
Dr. Strangelove
Svar: 31
Respekt:
0
Vil det sige at man i princippet kan gå ud og investere i en Barrett M-82A1 og få en våbentilladelse til en sådan non-barbie??
Ved måske godt at der kan blive problemer med lige den da den er semi auto, men hvis man så valgte en af Barrett´s Bolt actions...??
http://www.barrettrifles.com/
/Martin[B)]
Einstein er død - Freud er død - og jeg har det heller ikke for godt.
Svar: 31
Respekt:
0
Originally posted by Mugge
Originally posted by MartinMøv
Vil det sige at man i princippet kan gå ud og investere i en Barrett M-82A1 og få en våbentilladelse til en sådan non-barbie??
Ved måske godt at der kan blive problemer med lige den da den er semi auto, men hvis man så valgte en af Barrett´s Bolt actions...??
http://www.barrettrifles.com/
/Martin[B)]
Ja
MVH
Mugge
Jamen så vil jeg da begynde at spare sammen! Må hellere smide lidt penge i byen og se om jeg ikke kan finde en sød lille pige med en kiropraktor uddannelse[xx(][B)]
Er der nogle "mer"-udgifter hvis man køber våben i udlandet?? Udover moms, told og våbentilladelse??
/Martin
Svar: 1.906
Respekt:
1
Sig til når du har pengene til den.
Jeg har selv overvejet at købe en, og der er nok noget og spare
hvis man bestiller to på en gang.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar: 4.031
Respekt:
1
Ja, så er jeg imponeret - nu var det ikke riflen jeg talte om, men ammunitionen. Som jeg nævnede tidligere har jeg ikke kunnet finde ammunition med så lille egenspredning. Jeg skyder også med Lapua Scenar .308, 168 grain og Lapua opgir' en egenspredning på 1 MOA.
Læg også mærke til hvad jeg skriver: 7,29 mm - projektilet måler 7,62 mm d.v.s at du med 5 skud skal kunne lave et hul på max.14,91 mm - det kan jeg ihvertfald ikke, men Mio Complimento!
Med venlig hilsen
Don't Eat the Yellow Snow
Svar: 4.031
Respekt:
1
Brug Search øverst på siden Martin og Bjarke.
Med venlig hilsen
Don't Eat the Yellow Snow