15-04-2006, 11:13 AM
http://www.break.com/index/deashootfoot.html
Mvh
Kim
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Mvh
Kim
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Auuuuv
|
15-04-2006, 11:13 AM
http://www.break.com/index/deashootfoot.html
Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
15-04-2006, 12:04 PM
[][][][]
Hold da kæft en idiot.... Gad vide om han ramte sig selv i benet, sådan som han humper, eller han bare var chokeret AARRRRRRRRRGGGHHH LANI Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI
15-04-2006, 02:35 PM
""Description
DEA Agent shoots himself in foot during gun safety demonstration .Ok let me first say that YES this is a repost. We posted it over a year ago however its all over the news and radio because the DEA agent in the video has recently filed a lawsuit against the government for releasing the video tape and humiliating him. I still think it was the best gun safety demonstration ever. Citat:quote:
15-04-2006, 04:00 PM
Description ?? er det ikke ligesom en brugsanvisning ??
Det er da kun noget man læser, hvis man ikke kan finde ud af at bruge skidtet[][] AARRRRRRRRRGGGHHH LANI Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI
15-04-2006, 08:41 PM
Ja han er jo kun betjent og man er jo ikke forpligtet ud over ens evner[]
Mvh rigby Skit vir die kruis op die rooineke
Skit vir die kruis op die rooineke
24-04-2006, 07:25 PM
- fik du den, Lasse.......[]
Knæk og bræk! -Klud. Den der ler sidst...... Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud. Den der ler sidst...... Er langsom i opfattelsen!
24-04-2006, 07:34 PM
Man må da give ham, at han bevarer fatningen meget godt, hvad enten han er ramt i benet eller ej....
Läg märke til de forskrämte hvin der udbryder, da han forsöger at fortsätte foredraget med en riffel som eksempel.... [center][][][][][/center] [center][/center] Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön.... Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
24-04-2006, 09:10 PM
Var der ikke noget med at en af gutterne fra ZZ-Top sköd sig i foden for nogle år siden da de tränede "quick-draw" hjemme i Texas?
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|