29-05-2006, 12:40 PM
Tråd vurdering:
Howa
|
30-05-2006, 12:44 PM
Citat:quote: Hører den slags ikke til under produkttests? [] .....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-) Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
30-05-2006, 12:59 PM
Citat:quote: Det er muligt, men så skal jeg snakke med GD temmelig tit, ikke fordi jeg har noget imod det, men vi har andet at lave[] Citat:quote: Mvh Kim Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
30-05-2006, 01:21 PM
KIMA har hermed administrators velsignelse til at postere indläg som han vil....
[] [center][/center] Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about. Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
30-05-2006, 03:30 PM
Citat:quote: Nå ja, vi kan jo nok heller ulejlige GD hver dag.. [] .....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-) Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
30-05-2006, 04:27 PM
Og samme frihed gälder ran...
Alle andre regner vi fortsat ikke for noget [][][] [center][/center] Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about. Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
10-03-2010, 09:13 AM
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)