Svar: 250
Tråde: 0
Respekt:
0
Hejsa.
Jeg skal have ny kikkert på min riffel, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge.
Valget står mellem Zeiss Victory varipoint 3-12 x 56, Swarowski 2,5-10 x 50 eller Schmit & Bender 3-12 x 56 Zenith.
De er alle med oplyst sigte middel og virker alle som gode kikkerter. Så har i gode eller dårlige erfaringer med disse eller måske nogle helt andre forslag så kom frem med dem.
Jeg er ikke så kritisk med pris da jeg forventer den skal være i topkvali og sidde på kikkerten i mange år.
Svar: 5.530
Respekt:
0
S&B eller Ørn, til hver en tid!!
Har personligt desværre kun dårlige erfaringer med Zeiss[V]
/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
Svar: 1.588
Respekt:
13
taby
Har lige skiftet til S&B 2,5-10x56 Zenith. Den er bare meget mere kompakt end f.eks S&B Klassis i samme forstørrelse. Du skal prøve om den passer til din riffel - baser, ringe og øjenafstand skal gå op i en højere enhed!
Ellers er den bare så dejlig skarp!
Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar: 250
Respekt:
0
Hej igen
Til orientering skal den sidde på en Sauer 202 outback i cal. 270 win. Umiddelbart er det S&B'en eller Swarrovski'en der tiltaler mest, men der er jo mange der sværger til Zeiss så noget godt må der jo være ved den også.
Svar: 4.209
Respekt:
2
For sa-sg*-da-hede-hule-blankpolerede-kinesiske-træhelv*de---Det er ikke en "ørn" det er en "Høg" (ikke at forveksle med den halvsvenske variant "høgh"[
]
( Habicht = Høg )
"Habicht" eller S&B, det er svært at vælge der.... Så jeg har købt begge dele[:p]
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar: 3.769
Respekt:
13
Hej Taby
Du er en klog mand, for du mener det samme som mig[
].
De kan nu også have travlt hos Korsholm, men så kan man gå og snuse selv, og for det meste må man gerne både se og røre. Det er også en fordel, at butikken er så stor, så de har det meste på hylderne. Det er altid noget andet at se tingene i "real life" istedet for at glo på kataloger eller hjemmesider.
...og ja, hos Korsholm får man altid det indtryk, at de tager deres kunder alvorligt.
Venlig hilsen Lasse
...komfort kan ikke overdrives.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.