Svar: 3.704
Tråde: 0
Respekt:
0
Jeg har lavet denne mest fordi jeg selv savnede noget lignende - jeg var træt af at klikke rundt. Kan det bruges til noget og hvad savnes der?
http://www.riffeljagt.com/jagtportal.htm
[center]
[/center]
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar: 1.312
Respekt:
0
Månefaser i Sverige til vildsvinejagt?
mvh
rekylling[:o)]
Respekt:
0
Månefasen er en ekstragevinst, der kan bruges hvis man skal udenlands. I samme boks finder du dagens solop- og nedgangstider for den danske by banneret står under.
[center]
[/center]
Svar: 1.946
Tråde: 5
Respekt:
16
Links til diverse jagtrejsearrangører? Jagthundeklubberne?
mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Respekt:
0
Hov - Schweisshunderegistret må jeg hellere få op på en fremtrædende plads [:I]
[center]
[/center]
Svar: 908
Respekt:
0
Hvorfor har du ikke tænkt på det noget før..[8D][8D][}
]
The Shootist
The Shootist
"Live and let live"
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by The Shootist
Hvorfor har du ikke tænkt på det noget før..[8D][8D][}]
The Shootist
Der er ikke grænser for hvad jeg har tænkt på [
] Det kniber lidt mere med at gøre noget ved det [:I][V]
Jeg tror at noget lignende har manglet p.g.a. frygt for at sende nogen over til "konkurrenterne" [
] Som om folk ikke af sig selv finder frem til det der interesserer dem.
Anyways i går aftes blev jeg trær af at klikke rundt i favoritterne og så gik jeg agurk og sad oppe den halve nat med en flaske cola og et tiltagende maveonde.
[center]
[/center]
Svar: 1.588
Respekt:
13
God ide[
]!
Men lav den ikke mere rodet end godt er[:o)]!
Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar: 545
Respekt:
0
[/quote] sad oppe den halve nat med en flaske cola og et tiltagende maveonde.[/quote]
Cola...[?] Maveonde...[?] Er der en sammenhæng..[?] [
][
]
MVH Anders
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar: 5.822
Respekt:
0
Jeg synes det ser fint ud. [
][
]
.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar: 908
Respekt:
0
Det må ha´været en 2Liters.[
][
][}
]
The Shootist
The Shootist
"Live and let live"
Svar: 3.769
Respekt:
13
Den røg direkte ind på " Favoritter". Total i orden !
Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse
... Buy the best and cry once.
Respekt:
0
Tak for responsen! Nu må vi se, om det langsomt er noget der bliver udbredt.
Jeg har tilføjet Schweisshunderegistret.
Baggrundsbilledet vil blive opdateret ca. 1 gang om måneden.
M.h.t. til alle de andre udmærkede forslag, så indarbejdes de alle i den kommende tid.
[center]
[/center]
Respekt:
0
[:I] Bruun Rasmussen ..... du har ret.
[center]
[/center]