Nu inden der er nogen der kommer for højt op i gear, så må jeg hellere tilstå at det abnorme våben den er eskudt med, IKKE er revolveren. Den er såmænd bare skudt med en Dakota i 6,5 træls i abnorm udførelse (links).
Da Mugge og jeg blev enige om at det var lidt agurketid på VTF, så postede vi denne "joke" for at se hvor mange der røg op af stolen og hen til tastaturet for at udgyde deres harme over revolveren.
Jeg kan jo så bare konstatere at harmen udeblev og at der er lutter positive indlæg.
Tak for det, gutter og undskyld hvis jeg har fået nogen til at tro at bukken er nedlagt med revolveren.[:I]Det var osse meningen. STROM var nok den første der røg i fælden, men han gættede "faken" ret hurtigt, da han har set mig skyde med revolver.[xx(]
Den rigtige historie er at Mugge og jeg var i Tyskland på bukkejagt, havde jeg kun tid en eften og morgen. Aftnen bragte ingenting, men om morgenen kl.05.00 kom denne buk forbi mig ude på 500 meter med snuden i jorden som en hund der sporer.En times tid senere kom han tilbage og gik ind i skoven 150 meter ude, men uden chance or skud. Her kunne jeg godt se at der ikke var meget "luft" mellem ørerne.
Så igen ved 7.30 tiden kom han pludselig ud af skoven igen med kurs væk fra mig. Jeg fløjtede først 2 gange uden resultat, men tredie gang vendte han siden til og jeg slap kuglen. Hvad er nu det? Skød jeg forbi? Bukken rørte sig ikke i mindst 3 sekunder og jeg repeterer. Så begynder han at gå sin vej rundt i en bue og jeg kan nu se udskudshullet på den anden side. Efter at han har gået 20 meter, vælter han om på ryggen og spjætter lidt og jeg ånder lettet op - jeg har ikke skudt forbi.
Da jeg så bukken i kikkerten, troede jeg at der voksede en ekstra sprosse ud foran på den ene stang, men da jeg kom hen til bukken kunne jeg se at bukken har 3 fuldt udviklede rosenkranse og har sat op som en sekser på de 2 af dem og som en spids på den tredie.
Det er nok tvivlsomt om jeg nogensinde kommer til at skyde sådan en speciel buk igen, så den får nok en plads øverst i papkassen med bukke.
--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -