Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nødstilfælde (Olsen var på den) !!!!!!!!!!
#1
Er der nogle af jer de kender Forumsmedlem Kanker fra Farum!

Han har overtaget en hund efter mig!Hunden er løbet bort hos ham!
Jeg er lige blevet ringet op fra farum dyrklinik!At de har ham!
jeg har desværre ikke Kankers adresse mere!så jeg kan Kontakte ham!

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#2
Han er på vej ud for at hente den[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#3
Tak for din Hjælp!!!!!!!!

Kima

Problem Løst!!!!

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Krengel

Tak for din Hjælp!!!!!!!!

Kima

Problem Løst!!!!

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."


Det var så lidt[Big Grin]
Med hjælp fra Claxel som havde en adresse på sin GPS og TDCs oplysning var det nemt nok[^].
Iøvrigt var han på vej inden jeg fangede ham[:I].
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#5
Fantastisk hvad et forum kan bruges til...Lidt landsdækkende hjælpearbejde, og fido er nu på vej hjem [Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#6
Ja jeg er glad at Olsen er kommet tilbage til Kanker!Hvis jeg skulle har haft hente Olsen i farum så havde jeg ikke afleveret ham igen de kunne jeg simpelthen ikke!De har næsten revet mit og mine børens hjerte i stykke at vi skulle af med ham!Men jeg ved at han har de god hvor han er nu!Taj, store mand har også følser![V]

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#7
Hej
Et stort tak til alle de forummedlemmer der har gjort det umulige
at finde "OLSEN" til os igen.

SÅ vidt vi kan konstatere var der sket det at som det gode og venlige gemyt OLSEN er, har han fulgt efter nogle gæster der havede leget med ham om eftermiddagen.

Samme aften melder vi det til politiet at hunden var forsvundet.

I dag får vi at vide at de venlige mennesker som fandt ham i farum
havde ringet til politiet og der fået at vide at de bare skulle slippe ham løs igen. ( det er ikke meget hjælp man får derfra )

Dem der fandt ham mente ikke at det var det rigtige at gøre ( rigtigt godt gjort ) kontaktede Farum Dyrehandel som via chipen fandt Krengel
som derefter sendte en email og sendte et nødråb ud på VTF ( det er utroligt hvad gavn man kan have af at være her på VTF )

Jeg formoder at det var Kima der ringede til mig ( det var mens jeg kørte uden håndfri så jeg var lidt stresset ) det skal han have en masse stjerner for. Det er rart at der er nogen der vil gøre sig det besvær at hjælpe os andre i sådan en situation.

En særlig tak til Krengel der stadig føler for OLSEN

Et stort HURRA for VTF

Nu skal jeg lige bruge en times tid på at afmelde ham på alle de hjemmesider hvor jeg har meldt ham savnet.

Hilsen KANKER
Svar
#8
[Big Grin] Steven Spielberg kontakter selv de implicerede parter. [Big Grin]

En rigtig god historie med en very happy ending.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
jeps...VTF forum er nu... de syberspace ...search and rescue forum.[Big Grin][Big Grin][^][8D]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)