Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bedre låsegang
#21
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Nu stopper du....[Wink][Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]

[Wink]ja, jeg går ud fra at det er Tetra Gungrease i kalder vidundermiddelet[?]

mvh Thomas



Sauer 202 Classic, 308W, Zeiss Victory 3-12x56
Sauer Custom
Svar
#22
Gør som os Mauser-folk:

Vent til en varm sommerdag.
Ca. kl. 13.30 trækker du bundstykket igennem din armhule, hvorefter du "taber" det i ungernes sandkasse.
Nu sætter du dig i en havestol i skyggen med en røvfuld kolde øl, Ekstrabladet el. noget jagtlitteratur. Du skubber bundstykket i, og åbner og lukker til det ikke knaser mere. Når det ikke knaser mere, øllene er drukket, og side 9 pigen var en fuser, går du ind i køleskabet og snupper fire skiver rullepølse.
På vej ud af døren gir' du konen et klask i rø..., sætter dig ud i bilen og kører på jagt.
På jagten sidder du og funderer over, om du egentligt har lagt mærke til, hvor glat din låsegang er, efter at du har skudt bukken og har repeteret lynhurtigt.....

Mvh.
Knæk & Bræk

/Søren
Svar
#23
Jeg tror man kan få det tilsendt fra tyskland
http://www.akah.de/structure_default/mai...111327/A/1
men jeg kan ikke finde ud af hvad det hedder på tysk det våbenfedt.
Siden oven for er Tetra er en henvisning fra Tetras egen side af

mvh Thomas

Sauer 202 Classic, 308W, Zeiss Victory 3-12x56
Sauer Custom
Svar
#24
Rex, kan vi få nogle priser ?

Jeg har jo netop en Ruger 77 [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen
Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Sandersen

Gør som os Mauser-folk:

Vent til en varm sommerdag.
Ca. kl. 13.30 trækker du bundstykket igennem din armhule, hvorefter du "taber" det i ungernes sandkasse.
Nu sætter du dig i en havestol i skyggen med en røvfuld kolde øl, Ekstrabladet el. noget jagtlitteratur. Du skubber bundstykket i, og åbner og lukker til det ikke knaser mere. Når det ikke knaser mere, øllene er drukket, og side 9 pigen var en fuser, går du ind i køleskabet og snupper fire skiver rullepølse.
På vej ud af døren gir' du konen et klask i rø..., sætter dig ud i bilen og kører på jagt.
På jagten sidder du og funderer over, om du egentligt har lagt mærke til, hvor glat din låsegang er, efter at du har skudt bukken og har repeteret lynhurtigt.....

Mvh.
Knæk & Bræk

/Søren



ja nemlig...[Big Grin] men jeg tror bare ikke korn 0,4 er et gængs smøremiddel i en Sauer[Big Grin]

mvh Thomas

Sauer 202 Classic, 308W, Zeiss Victory 3-12x56
Sauer Custom
Svar
#26
På den tyske side oven for koster 30g fedt fra tetra € 6,15 plus for sendelse går jeg ud fra

mvh Thomas

Sauer 202 Classic, 308W, Zeiss Victory 3-12x56
Sauer Custom
Svar
#27
jeg bruger kun break free clp også smørring af låsegang

Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Svar
#28
brug super lube. det virker.. et tyndt lag, også kører låsen, som Hans i Grete..[Big Grin]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#29
Bruge lang tid på at forbedre låsegangen i en Sauer 202?? Gid man havde den slags tid og "problemer"[}Smile]...
Svar
#30
Hvad gør de egentlig ved Jensen riflerne. Det er jo som jeg har forstået det alm 98 låstole som de monterer deres fine piber i.
Men 98 eren er da noget skrallerværk - kan man trimme det væk uden større problemer?

Mine bundstykker får blot et tyndt lag breake free...

"Det eneste , der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by Klaasehaans

Bruge lang tid på at forbedre låsegangen i en Sauer 202?? Gid man havde den slags tid og "problemer"[}Smile]...



Ja låsegangen i en 202 er jo ikke noget problem[Big Grin] men hvsi man kan optimer og så tingene til at gå lidt bedre ja hvorfor så ikke[?][Smile]

mvh THomas
ps er studerende på læseferie så jeg har tid nok[8D]

Sauer 202 Classic, 308W, Zeiss Victory 3-12x56
Sauer Custom
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)