Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny våbenlov vedtaget i går
#1
http://www.bt.dk/article/20080613/nyheder/80613003/

Det er jo fuldstændigt vanvittigt.
Og som sædvanelig vil fru Espersen ikke indrømme at hun har lavet endnu en fejl.

Kan hun da ikke se at hun rammer alle de forkerte med den våbenlov.

Dem der VIL bruge kniv, ski... på våbenloven uanset om de får syv dage i skyggen.

Jeg tro sgu snart jeg går ind i politik og stifter partiet for en mere forståelig våbenlov [}Smile]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Rex

http://www.bt.dk/article/20080613/nyheder/80613003/

Det er jo fuldstændigt vanvittigt.
Og som sædvanelig vil fru Espersen ikke indrømme at hun har lavet endnu en fejl.

Kan hun da ikke se at hun rammer alle de forkerte med den våbenlov.

Dem der VIL bruge kniv, ski... på våbenloven uanset om de får syv dage i skyggen.

Jeg tro sgu snart jeg går ind i politik og stifter partiet for en mere forståelig våbenlov [}Smile]



Vi har set meget tåbeligt ovre fra Borgen, men det her slår alt[xx(]

@Rex, jeg vil være med i dit parti[:p]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#3
og så er hun endda nordjyde [Sad]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Det bliver en flot historie første gang et barn brænder inde i en bil, fordi betjenten ikke havde sin kniv ved hånden eller en psykisk syg mor til fire dør kvælningsdøden i et selvmordsforsøg, fordi betjentene ikke kunne skære hende ned i tide.

Tak Lene for din støtte til ordensmagten og til alle de lovlydige borgere, der rent faktisk bruger deres knive som det værktøj de er!

Det er kun et spørgsmål om tid inden en fisker, jæger, landmand eller gammel gubbe skal ind og afsone 7 dage, for en lommekniv. Jeg ville egentlig skrive "politistat", men det ville ikke være rimeligt overfor politiet. "Justitsministerstat" er mere passende.[xx(]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Jeg har en negkleklipper i mit nøglebundt.

Med den klippede jeg engang et 12 mm reb over. Jeg havde brug for et stykke, da jeg hjalp en kvie, der var ved at kælve.

Det bliver vel også snart forbudt, at ha' sådan en på sig.

Man undres, måske Fiskars eller nogle andre vil lave nogle seleklippere, som politiet kan anvende i tjenesten. [^]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Ja og ikke nok med straffen, så mister man sit job og sin pension........

Mvh Takleberry

.[Image: sporter-1.jpg]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Claxel


Man undres, måske Fiskars eller nogle andre vil lave nogle seleklippere, som politiet kan anvende i tjenesten. [^]

[green]K&B Clax [Wink]



De findes faktisk allerede[^]
[Image: 6810c28ac3a40c213fb431a1a6f4e8cc_h100w270_width.jpeg]
Her er multifunktionsmodellen med rudehammer og airbagnål
http://bilxperten.dk/includes/pages/produkter/produktfoto.asp?varenr=130-0690760
[Image: dralflogoKim1.jpg]
Det er muligt at jeg har alle de våben jeg behøver, men jeg har ikke alle de våben jeg ønsker.
Svar
#8
I de gale hænder kunne sådan en selekapper bruges til et rask omskæring af et sagesløst offer. Det må koste 7 dage i brummen at rende rundt med sådan en - for ikke at tale om det slagvåben med bajonet og omskæringsværktøj du henviser til [Big Grin]

Giv mig pengene, eller jeg knuser dine brilleglas!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Den fås også i en version med en lille skede... almindelig standardudstyr i faldskærmskredse... de kalder den en hook-knife...

.....nu også ejer af en 9,3x62 :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)